2012年10月15日星期一

遇见

不知道为什么,今天特别的开心
是因为已经达到你要的要求吗?
是因为我所做的是你要的吗?
虽然说我的不是最完美,但对自己已经很满意了
完全没有看不起,或者取笑的成分在
只是不知该怎么接受原本以为很不好看的东西
或许还会觉得,没有人会接受,还要的从做的感觉
对你而言还能接受,谢谢你对我的肯定
这一次确实让我从新有着信心的去做
我答应你,我会把所有的都做到最好!
我尽我的能力去完成,不让你失望

Goodrich -- Jaya One Sem 2 another trip again, dont know why all the trip from now we had no more exited as Sem 1 we went out for trip.. For now, trip are bored with us, when we heard to trip, our respond are "trip again arh? sienzz larh, always trip"== go trip have good and bad, good is we can go out, no need always stay at classroom listen lecture only.. But go out very bored also, nothing to do, still wan to listen talk. I know trip for us are getting input from outside to find out our idea, learn more things. Anyway, i enjoy my trip from the first time...Seriously, had looked many many materials that i had no meet or touch before.. Thx for giving me chance to see all those things so beautiful so nice... guys, just enjoy it, have fun =P
我没有想到你会那么惊讶的跑过来找我,虽然我只是简简单单的通知你一声,我在附近
哈哈,谢谢你跑过来(啊!不对,你是走过来的)你过来找我还要被我酸~哈哈,很坏哦我?
没关系啦!这就是我们的默契,谢谢你跑过来跟我38,然后又整身汗的走回过去
很无聊吧?走错路的走过来,聊几句,就走了~哈哈!
多么惊讶的,他们都以为你还没来,那么快就走=P
(我不知道你会不会看到,但还是想说)其实哦看到你的时候哦~心里还蛮兴奋的
好像很久不见的老朋友那样~哈哈!
只能说,我是真的没有想过你会过来啦!
你知道你的啦,大忙人一个,几十年都一样的那么忙=P


我很喜欢这句 -- “脚那么长,走路走那么慢” -- 哈哈!
快点谢谢我 =P

2 条评论: