2010年9月8日星期三

haizzz...

now already is might night~
but i still haven sleep~
coz just now about 6 something i sleep jor~
now not feel sleepy~
just now chat wif friend at Facebook ~
she also haven sleep~
maybe gt smth to "fan"(mayb is about love)xD
but we are discussing about "tou tong"
why we will tou tong? wat make us tou tong?
izit we think to0 much?this are our question~
sometime we think many things tat no use wil tou tong~
but sometime we think about importance things also will get tou tong==
but anyway,we just chat 4 fun only~
maybe is too bored so find something to chat~

昨天和今天去宜清家包月饼~
她家的狗看到我们来就一直吠我们~
它的声音很尖很大声==
我怕狗啊~他一直吠我==
不过很快的我们包完了270个月饼~
当然不只我一个啦~
jia joon, teresa,eng ze,jason, boon han, wai shan,wen ya都有一起帮忙~

这几天过得还不wrong~
唯一不一样的就是没有sms~
phone没有钱了咯==
打电话打完了==
没有money也很麻烦的咯~
要contact人又contact不到==
不过有在烦东西咯~
考生弥撒~联络那个人有不接哦~
有要等他的答复决定日期哦==
讨厌的咯~
在agape学的东西~
要相信sendiri做得到~
我就不信你不接我电话~
我打到你爆机啊!!

没有评论:

发表评论